Asiakaspalvelun osaamispolku
Valitse sopivat askeleet ja painota asioita, jotka edistävät yrityksen strategisten tavoitteiden saavuttamista. Kehitä osaamistasi monimuotoisesti erilaisilla valmennuksilla, tapahtumilla, verkkokursseilla ja videokirjastoilla. Voit hyödyntää osaamispolkuja myös roolikohtaisissa urasuunnitelmissa.
Osaamispolku tarjoaa valmennukset, käytännölliset lyhytkurssit, elearningit, videokirjastot ja tapahtumat. Kuvasta löydät esimerkin asiakaspalvelun polusta.
Esimerkki asiakaspalvelun osaamispolusta
- Asiakaspalvelun työyhteisötaidot – perusjalka kaikelle tekemiselle – kasvattaa innosta ja innostu -asennetta, tiimin yhteistyötaitoja ja antaa voimavaroja joskus hektiseltäkin tuntuvaan arkityöhön.
- Asiantuntijan työkalupakki – Asiakaspalveluosaamisen vankistaminen, asiakaskokemuksen ja asiakasymmärryksen kasvattaminen, palvelutoiminnan merkityksen ymmärtäminen osana liiketoiminnan kokonaisuutta.
- Lähiesihenkilö ja tiiminvetäjän osaamisen askeleet, jotka vahvistavat henkilöiden ja tiimin johtamisen taitoja, tuovat ymmärrystä palvelun kokonaiskuvasta ja -vaikutuksesta osana arkityön suunnittelua ja hallintaa.
Lisäksi kattava osaamispolku sisältää mahdollistavat taidot, jotka auttavat onnistumaan eri rooleissa.
Suunnitellaan yhdessä osaamispolku
Asiakaspalvelun osaamispolun askeleet Oppiassa
Tutustu Wakaru asiakaspalveluverkoston sivuilta asiakaspalvelun kehittämiseen tästä ja lisää löydät Oppiasta.
Katso poiminnat asiakaspalvelun kehittämiseen Oppia.fi -verkkokaupassa
Wave asiakaspalvelun ammatillinen verkosto
Waven yli 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Jäsenorganisaatioita on sekä julkishallinnosta että yksityiseltä sektorilta. Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.
Tutustu osaamispolkuihin
Osaamiskartoitus
Tiedätkö, millaista osaamista tarvitsette menestyäksenne jatkuvasti muuttuvilla markkinoilla?