Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Jälleen on kisattu Vuoden parhaasta Asiakaspalvelusta. Viime keväänä starttasimme kilpailun uudistetulla arviointikriteeristöllä, jossa mukailtiin mm. COPC (Customer Operations Performance Center) -standardia. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun johtamiseen ja suunnitteluun, prosessien hallintaan ja laatuun, henkilöstöön ja ihmisten johtamiseen, asiakaskokemukseen sekä suorituskykyyn ja sen mittaamiseen. Erityisenä huomion kohteena kilpailussa ovat arjen pienemmätkin teot paremman asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden aikaan saamiseksi.

Kilpailuun sisältyy kattava itsearviointi, joista yhdessä osallistujien haastattelujen kanssa muodostuu laaja loppuraportti arvioijien tekemistä havainnoista mm. strategian jalkautumiseen liittyvistä asioista, sisäisistä toimintatavoista, työntekijäkokemuksesta, asiakasymmärryksestä ja asiakaskokemuksen mittaamisesta. Pääsimme haastattelemaan laajan joukon osallistujaorganisaatioiden asiantuntijoita ja tiiminvetäjiä, joista jokainen teki vaikutuksen sitoutumisellaan ja avoimuudellaan myös niistä asioista, jotka olivat vasta kehittämisen alkutaipaleella.  Juuri tätä toivoimmekin, matalaa kynnystä kertoa ja jakaa myös muille niitä arjen asioita, jotka ovat vieneet askel askeleelta kohti parempaa asiakaspalvelua.

Vuonna 2023 voittajaksi on selvinnyt Säästöpankkien asiakaspalvelu, lämpimät onnittelut koko organisaatiolle!

Voittajaorganisaatiossa asiakaspalvelua arvostetaan ja se on tunnistettu sekä tunnustettu merkittäväksi tekijäksi koko organisaation menestymisen kannalta. Sekä itsearvioinneissa että haastatteluissa tuli hienosti esiin muutosmatka eli asiakaspalvelutyön arvostuksen nousu sekä organisaation että työntekijöiden omalta osalta. Kiinnitimme huomiota tapaan, jolla asiantuntijat kertoivat arjestaan, organisaation johtamisesta ja siitä, miten ja millaista tukea he johdolta ovat toivoneet ja millaista organisaatiossa on toteutettu. Voittajaorganisaatio on selkeästi löytänyt tavan, jolla joskus haasteellisessakin hybridityössä pidetään hyvää huolta asiantuntijoista ja ylläpidetään sitoutumista vaativaan asiantuntijatyöhön.

Helmikuun Asiakaspalvelupäivässä luvassa voittajan haastattelu ja tarkempaa kuvausta niistä asioista, joilla on saatu aikaan mahtavia onnistumisia asiakaspalvelussa.

Onnittelut Säästöpankkien asiakaspalvelu!

Lue lisää Vuoden asiakaspalvelukilpailusta tästä


 

Säästöpankkiryhmä on edistänyt yksilön ja yhteisön taloudellista hyvinvointia jo 200 vuoden ajan. Tahdomme, että meidät tunnetaan rohkeudesta, asiantuntijuudesta ja intohimosta tehdä erinomaista asiakastyötä. Säästöpankkiryhmän muodostavat paikalliset Säästöpankit ympäri Suomen sekä Säästöpankkikeskus. Tarjoamme asiakkaillemme kattavien vähittäispankkipalvelujen lisäksi sijoittamisen, kodinvaihdon ja vakuuttamisen palveluja.

Wakaru on ketterä osaamistalo, joka on tunnettu Suomen suurimpien organisaatioiden osaamisen kehittämisen ykkösvalintana jo 20 vuoden ajan. Autamme asiakkaitamme kehittymään koulutuksia suunnittelemalla, valmentamalla, monipuolisilla ammattitapahtumilla ja tarjoamalla edistyksellisiä teknologiapalveluita. Meiltä löytyvät ratkaisut digitaalisen liiketoiminnan jatkuvaan parantamiseen ja osaamispääoman kasvattamiseen. Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Wakaruun kuuluvalla Wave asiakaspalveluverkostolla palvelemme yli 100:aa jäsenorganisaatiota, joiden asiakaspalvelun kehittämisen tueksi tarjoamme aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja sekä Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun. Lisää Wakarusta osoitteessa www.wakaru.fi/

 

Lue myös Vuoden asiakaspalvelukilpailun finalistista Apotista täältä.

undefined
Ilmoita sähköpostiosoitteesi keskustelun aloittamiseksi

Ilmoita sähköpostiosoitteesi keskustelun aloittamiseksi