Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -voittaja on selvinnyt!

Meillä on jälleen ilo ja kunnia päästä julkistamaan Vuoden Asiakaspalvelukilpailun voittaja. Kilpailu on iloksemme kasvattanut suosiotaan ja pääsimme arvioimaan ja haastattelemaan runsaan joukon eri rooleissa toimivia asiakaspalvelun asiantuntijoita. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun johtamiseen ja suunnitteluun, prosessien hallintaan ja laatuun, työntekijätyytyväisyyteen ja ihmisten johtamiseen, asiakaskokemukseen sekä suorituskykyyn ja sen mittaamiseen. Erityisenä huomion kohteena kilpailussa tälläkin kerralla olivat arjen onnistumiset paremman asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden aikaan saamiseksi.

Kilpailussa nousi esiin erityisesti ihmisten välisen vuorovaikutuksen merkitys. Vaikka tekoäly on jo melko vahvastikin jalkautunut työvälineeksi, organisaatioiden menestystekijänä on kuitenkin edelleen kyky välittää palveluja ihmiseltä ihmiselle, humaanilla otteella. Työntekijätyytyväisyyteen yhteistyön sujuvuudella on todella suuri merkitys, ja monella osallistujaorganisaatiolla onkin kaipuu vielä nykyistäkin tiiviimpään sisäiseen yhteistyöhön.

Vuonna 2024 voittajaksi on selvinnyt 2M-IT, lämpimät onnittelut koko organisaatiolle!

On ilo huomata, että asiakaspalvelu on noussut aidosti todella monen yrityksen liiketoiminnan keskiöön. Kilpailun voittajaorganisaatiosta välittyy lämpimällä tavalla asiakaspalvelutyön arvostus. Kiinnitimme huomiota tapaan, jolla voittajaorganisaation asiantuntijat kertoivat arjestaan, erityisesti tiimeistään ja siitä tavasta, jolla yhteistyötä ja apua erilaisiin tilanteisiin on mahdollistettu. Voittajaorganisaatio on kehittänyt ja löytänyt tavan, jolla inhimilliset kohtaamiset säilyvät sekä asiakas- että sidosryhmätyössä siitäkin huolimatta, että moni tiimi on edelleen vahvasti hybridityömallissa.

Helmikuun Asiakaspalvelupäivässä on luvassa voittajan haastattelu ja tarkempaa kuvausta niistä asioista, joilla on saatu aikaan mahtavia onnistumisia asiakaspalvelussa.

Lue lisää Vuoden Asiakaspalvelukilpailusta tästä.


2M-IT on hyvinvointialueiden eli sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen tietoteknisiä palveluja tuottava julkisomisteinen yhtiö. Me teemme töitä sen eteen, että meistä kaikista pidetään hyvää huolta nyt – ja tulevaisuudessa. Tarjoamme tuki-, ylläpito- ja kehityspalveluja perusterveydenhuollon sekä erikoissairaanhoidon potilastietojärjestelmiin ja sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmiin yhdessä yli 600 toimittajan kanssa.

Lue lisää 2M-IT:stä osoitteessa 2m-it.fi | LinkedIn

 

Wakaru on ketterä osaamistalo, joka on tunnettu Suomen suurimpien organisaatioiden osaamisen kehittämisen ykkösvalintana jo 20 vuoden ajan. Autamme asiakkaitamme kehittymään koulutuksia suunnittelemalla, valmentamalla, monipuolisilla ammattitapahtumilla ja tarjoamalla edistyksellisiä teknologiapalveluita. Meiltä löytyvät ratkaisut digitaalisen liiketoiminnan jatkuvaan parantamiseen ja osaamispääoman kasvattamiseen. Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Wakaruun kuuluvalla Wave asiakaspalveluverkostolla palvelemme yli 100:aa jäsenorganisaatiota, joiden asiakaspalvelun kehittämisen tueksi tarjoamme aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja sekä Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun.

Lisää Wakarusta osoitteessa www.wakaru.fi | LinkedIn