Tutustu myös Wakarun blogiin.

Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailun voittaja on selvillä!

Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailun voittaja on selvillä!

Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -voittaja on selvillä! Meillä on jälleen ilo ja kunnia päästä julkistamaan Vuoden Asiakaspalvelukilpailun voittaja. Kilpailu on iloksemme kasvattanut suosiotaan ja pääsimme arvioimaan ja haastattelemaan runsaan joukon eri rooleissa toimivia...

Asiakastarina: Digijohtamisen päivä | Business Technology Forum Oy

Asiakastarina: Digijohtamisen päivä | Business Technology Forum Oy

Business Technology Forum Oy on voittoa tavoittelematon organisaatio, joka muodostaa edelläkävijöiden yhteisön. Osana toimintaansa BT Forum järjestää Digijohtamisen päivän, jossa Wakarun Oppia Events on ollut tuottajakumppanina jo vuodesta 2014. Tämän lisäksi BT Forum...

Asiakastarina: Graniitti vahvisti ketterää osaamistaan

Asiakastarina: Graniitti vahvisti ketterää osaamistaan

Graniitti Services on vuonna 2017 perustettu projektihallinnan yritys, joka lähti vahvistamaan ketterää tapaa toimia projekteissa PRINCE2 Agile® -valmennuksella yhdessä Wakarun kanssa kesällä 2022. Ryhmää valmensi Aaro Ollikainen, joka toimii Wakarulla...

Aaro Ollikainen johtamaan Wakarun konsultointiliiketoimintaa

Aaro Ollikainen johtamaan Wakarun konsultointiliiketoimintaa

VTT Aaro Ollikainen nimetty johtamaan Wakarun konsultointiliiketoimintaa. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus liikkeenjohdon, erityisesti projektijohtamisen konsultoinnista ja valmentamisesta. Hän on työskennellyt Wakarussa vuodesta 2019. ”Konsultointiliiketoiminnan...