ITIL® 4 Create, Deliver and Support
ITIL® 4 Create, Deliver and Support -valmennus opettaa Integroimaan erilaisia arvovirtoja ja aktiviteetteja IT:n mahdollistavien palveluiden ja tuotteiden luomiseksi ja toimittamiseksi sekä tukemiseksi. Moduuli myös opettaa, kuinka tuottaa innovatiivisia ja luotettavia teknologian mahdollistamia palveluita yhä kilpailluimmilla markkinoilla.
Kohderyhmä
Kurssi on suunnattu IT-johdolle, kuten tietohallintojohtajille ja -päälliköille, senior-tason IT-päälliköille, projektipäälliköille, tiiminvetäjille, IT-asiantuntijoille sekä IT-päälliköille ja -konsulteille. Kurssi soveltuu hyvin myös kaikille niille, joiden työtehtävät käsittävät IT-palveluiden ostamiseen tai hyödyntämiseen liittyviä tehtäviä.
Valmennuksen sisältö
Kurssin aikana opit:
- Integroimaan ja erilaisia arvovirtoja ja aktiviteetteja IT:n mahdollistavien palveluiden ja tuotteiden luomiseksi ja toimittamiseksi ja tukemiseksi.
- Käytännöläheisiä asioita organisaatiorakenteesta, tiimityöstä, moniosaavista tiimeistä, kulttuurin merkityksestä ja työntekijätyytyväisyydestä
- Käyttämään Shift Left-lähestymistapaa
- Hallitsemaan resursseja palveluntuotannossa
- Hyödyntämään teknologiaa palveluiden tuottamisessa
- Kuinka tuottaa innovatiivisia ja luotettavia teknologian mahdollistamia palveluita yhä kilpailluimmilla markkinoilla.
- Jonojen hallintaa ja töiden priorisointia
- Palvelunhallintaa monitoimittajaympäristössä
- Hyödyntämään mm. seuraavia kyvykkyyksiä palveluiden luomisessa ja tuottamisessa
– palvelumuotoilu
– ohjelmistokehitys
– jakelunhallinta
– julkaisunhallinta
– palveluiden validointi ja testaus
– muutoksen tuki
– palvelupiste
– häiriönhallinta
– ongelmanhallinta
– tietämyksenhallinta
– palvelutason hallinta
– monitorointi ja herätteenhallinta.
Sertifiointi
Kurssilla suoritettavat harjoitukset valmentavat samalla osallistujia kurssin jälkeen suoritettavaan sertifiointitestiin.
- Kysymyksien vaativuustaso: Bloomin taksonomian tasot 2-3
- Monivalintakoe: yksi vaihtoehto neljästä on oikein, yksi piste / oikea vastaus ei miinuspisteitä
- Tentti kieli: englanti
- Tentin kesto: 1 tunti 30 minuuttia + 25% muille kuin englantia äidinkielenään puhuville
- Kysymysten määrä: 40
- Läpipääsyraja: 28/40 – 70%
- Yksi piste / oikea vastaus
- Oheismateriaalin käyttö ei sallittu
- Osallistumisedellytykset: ITIL 4 Foundation sertifikaatti + osallistuminen kursseille
- Sertifiointi ei vanhene
- Toteutustapa: verkkotentti tai paperitentti viimeisen koulutuspäivän päätteeksi
Opetuskieli
Materiaalit ja sertifiointitesti ovat englanninkieliset, valmentaja puhuu suomea.
Haluatko tarjouksen tai lisätietoja ITIL-valmennuksistamme?
Katso toteutuspäivämäärät ja osta kurssit Oppiasta:
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support
12.4.2023
Helsinki / Etävalmennus