Tapahtumapalvelut
Wakarun Oppia Events on kokenut tapahtumien järjestäjä. Meillä on pitkä kokemus tapahtumatuotannosta!
Haluaisitko sinä jakaa asiantuntemustasi ja vahvistaa yrityksesi imagoa, brändiä ja asiakassuhteita?
Meidän osaamiseemme ja ammattitaitoomme voit luottaa, oli sitten kysymyksessä pieni aamiaisseminaari, satojen henkilöiden asiantuntijatapahtuma, asiakastilaisuus tai yrityksen yksityistilaisuus. Tuotamme live- ja virtuaalitapahtumia. Meiltä saat kokeneet tuottajat, sekä tarkoin valitun yhteistyöverkoston tilojen, tarjoilujen sekä videotekniikan osalta. Ammattimaisen tapahtumajärjestäjän avulla suunniteltu ja onnistunut tapahtuma jättää muistijäljen, joka palvelee yrityksesi markkinointia ja myyntiä myös pitkäjänteisesti.
Järjestämme vuosittain noin 30 eri ammattilaistapahtumaa yhdessä kumppaneidemme ja yhteistyöverkostomme kanssa. Ota yhteyttä ja jutellaan lisää siitä, millainen kohderyhmä sinua kiinnostaa ja kuinka voimme tarjota lisää potkua liiketoimintaanne. Lue lisää Oppia Eventsin sivuilta
Asiakastarina tapahtumatuotannosta
Case Digijohtamisen päivä
Business Technology Forum Oy on voittoa tavoittelematon organisaatio, joka muodostaa edelläkävijöiden yhteisön. Osana toimintaansa BT Forum järjestää Digijohtamisen päivän, jossa Wakarun Oppia Events on ollut tuottajakumppanina jo vuodesta 2014. Tämän lisäksi BT Forum tarjoaa liike-elämä- ja teknologiajohtajille avoimen lähteen teknologiaviitekehykseen… Lue koko asiakastarina
Tulevat tapahtumat
Tapahtumia tulevaisuuden rakentajille
Suomen ajankohtaisimmat liiketoiminnan kehittämisen tapahtumat. Innostu, oivalla ja opi uutta asiantuntijatapahtumissamme! Tapahtumaliput myy Oppia.fi-verkkokauppa. Katso kaikki tapahtumat tästä.
Kaipaako tapahtumasi toteuttajaa?
Kysy lisää ja katsotaan yhdessä teille parhaiten sopiva malli!
Asiakkaidemme kokemuksia
Kumppaniemme kokemuksia
”Asiakaspalvelupäivä oli inspiroiva ja antoisa tapahtuma, joka tarjosi uusia ajatuksia sekä verkostoitumista toisten alan ammattilaisten kanssa.
Meidän First Goalin porukan ständillä kävi myös vilinä. Kävimme mielenkiintoisia keskusteluja niin asiakaspalvelun kehittämisen haasteista kuin siitä, miten asiakaspalvelusta tehdään organisaation kilpailuetu.”
Marko Saha
Liiketoiminta-arkkitehti
Haluatko näkyvyyttä tapahtumissa?
Kysy lisää ja katsotaan yhdessä teille parhaiten sopiva malli!